Obchodné reťazce zasiahnu aj do prezidentskej kampane

Po vzore obchodného reťazca Kaufland, ktorý na jeseň využil obdobie volebnej kampane pred voľbami do zastupiteľstva samosprávnych krajov a spustil vlastnú bilboardovú kampaň na župany za akciové ceny, sa teraz príležitosti chopil reťazec Tesco. Marketéri spoločnosti predpokladajú sychravé obdobie až do prezidentských volieb 15. marca tohto roku, takže svoju reklamnú stratégiu postavili na ponuke lacného pracovného oblečenia, ktoré je do takéhoto počasia najvhodnejšie. Vizuál kampane má zároveň zapadnúť do množstva bilboardov prezidentských kandidátov pripravených pracovať pre Slovensko, ktoré už lemujú aj cesty k predajniam Tesca. Kampaň by sa mala naplno rozbehnúť začiatkom budúceho týždňa, ale z prostredia vyššieho manažmentu už uniklo niekoľko materiálov. Reakcie zákazníkov zisťujeme.

Tesco-Overall
Niektoré materiály vzbudzujú otázky ohľadne originality.